1. Ylin on ihan kiva kuva, vaikka se varis vähän lujaa meneekin hi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla pätkii nyt se ylin kuva, näyttää vain joka toisen ruudun. :(

      Poista
  2. Kivat kuvat! Pidin enemmän ylemmästä, vaikka varis lujaa liikkuukin. Itse olen tehnyt hieman vastaavan, tosin siinä lentää kotka.

    VastaaPoista
  3. Hauska kuva hanhesta ja hyppivästä variksesta.

    t: Hiippatiainen

    VastaaPoista
  4. Hay. I don't write in the Fin language, so I write to you in Englisch, if that is not a problem.
    You make beautyfull pictures. I like them. I also like you became a follower of my blog. Thanks.
    I could not react on the last pictures. It was time after time deleted. Sorry.
    See you. By.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yes, it is not a problem. I understand English and in other languages, I can use the Google Translator.

      Poista
  5. Ik ken geen Fins, dus je zal het moeten vertalen. Je maakt mooie foto's. Prachtig.
    Bedankt voor het volgen van mijn blog. Dat vind ik erg leuk.
    Als je wilt dat ik in het Engels schrijf, moet je mij dat even laten weten.
    Groetjes. Jos

    VastaaPoista
  6. Hallo. Ik ken geen Fins. Dus schrijf ik in het Nederlands.
    Wat een mooie foto's. Ik houd erg veel van dierenfoto's.
    Dank je wel voor het volgen van mijn blog. Daar ben ik erg blij mee.
    Als je liever wil dat ik in het Engels schrijf, moet je mijn dat even laten weten.
    Groetjes. Jos

    VastaaPoista
  7. Hallo. Ik ken geen Fins, dus schrijf ik in het Nederlands en moet je het zelf vertalen. Als je wil dat ik in het Engels schrijf, laat mij dit dan weten.
    Je maakt prachtige foto's. Ik houd van dierenfoto's. Je hebt er zoveel geduld voor nodig om de goede foto te "shooten".
    Bedankt dat jij volger bent geworden van mijn blog.
    Tot snel. Groetjes. Jos

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit! Luen kyllä kommenttisi, ja vastaankin siihen.
Thank you for adding a comment! I will read it, and answer it, too.

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu